středa 5. srpna 2009

Je to hrozně neveselé

Tak elektřina už nám funguje, jenže já jsem právě ztratila chuť se vám svěřovat s problémem Já-Matěj. Já vím, sliby se mají plnit.

Matěj a já jsme kamarádi úplně od malička. Chodili jsme spolu do školky, na základku, a teď oba navštěvujem střední školu, ovšem každý jsme v jiné třídě. On je v áčku a já v béčku. Hrozně nespravedlivé. Jak tak spolu trávíme hrozně moc času, stalo se co se stát nemělo, a já jsem se na milého Matýska začla dívat trochu jinýma očima než těma kamarádskýma.

On o tom neví.

Tak psst.

Nevím, jak by to vzal. Nevím, jak se na mě dívá on. Do teď měl Eriku, takže nebyl problém, teď ji však nemá a ještě k tomu kvůli mně. Snad mu Laura nic nevykvákala.

A tak teď sedím a čekám až mi odepíše na moje: Matýsku, pojď ven. Už jsou to dvě hodiny, co mu SMS byla doručena. Matěj mi vždycky odepisuje hned.

Lukáš neustále chodí kolem mě a vysmívá se mně. Prý vypadám hrozně nervózně. Podívejte, já NIKDY nejsem nervózní. Jsem vcelku klidný člověk. 

Dobře, přiznávám, možná trošku nervózní jsem.

...

...

...

Já to nevydržím...

...

...

...

Ségra mě vykopla od počítače.

1 komentář: