úterý 11. srpna 2009

Pomlka

Proč taková pomlka?

Je to jednoduché... Nejde internet. Během školního roku by mi to asi hodně vadilo, ale teď o prázdninách, ještě k tomu když je hezké počasí, mně to nevadí ani trochu.

S Matějem se to vyvíjí celkem dobře, chodíme spolu často ven a býváme tam až do noci. Dokonce mě i v pátek pozval do kina. Kino my si vždycky hrozně užijeme, komentujeme co se dá a smějeme se na celé kolo dokud se lidi nezačnou naštvaně ozývat.

Vždycky když se pak večer vracíme, doprovodí mě až na roh našeho domu a dostanu od něho pusu na dobrou noc. To dřív nedělal. Nejhorší na tom je, že z toho pak samou radostí nemůžu usnout :D.

Kubík o víkendu oslavil své první narozeniny, a protože se všichni příbuzní chtěli něčím vyznamenat, měl dokonce několik dortů. Oslavu si užil, má rád společnost a hlavně když se mu věnuje pozornost.

Brácha Lukáš včera odcestoval na týden se svými kamarády na Slovensko do hor, takže hurá! máme doma konečně víc místa :D. I když mu závidím, taky bych jela. A to místo tu taky nezůstalo vlastně dlouho, Míša si dnes pozvala nějakou kamarádku, která u nás má přespat.

Bohužel mám jednu špatnou zprávu: internet nám doma pořád nejede, píšu od Ondry, takže se předem omlouvám za další možnou pomlku. Budu se sem ale snažit dostat :).

Žádné komentáře:

Okomentovat